LA CE SĂ TE AȘTEPȚI

Servicii integrate, de la planning la personalizare, logistică și expertiză pentru cele mai bune rezultate.

Planner-ul nostru vă va gestiona toate necesitățile pentru a planifica misiunea barului în cadrul evenimentului, până la cel mai mic detaliu.

Toate elementele serviciului nostru pot fi personalizate, de la o tematică anume la branding-ul barului, al paharelor și șervețelelor, al cutiilor de livrare, al frigiderelor, până la codul vestimentar sau adaptarea cromatică a cocktailurilor și adăugarea logo-ului clientului pe băuturi.

Serviciile noastre

Abordăm fiecare eveniment cu creativitate, atenție la detaliu, rețete de cocktailuri personalizate, oferind siguranța clienților noștri că evenimentul lor va avea rezultatele așteptate.

  • Bar mobil, mixologie si signature drinks

    Bar mobil

    Serviciul nostru este disponibil la nivel național. Avem pregătirea și echipamentele necesare pentru a ne adapta celor mai exigente și specifice cerințe, oriunde in România.

  • Bauturi non-alcolice pentru evenimente corporate, livrate la sediu.

    Abonamente și parteneriate

    Dorești ca luni la ora prânzului să scoți din frigider un ceai rece sau un smoothie pentru tine și colegii tăi? Vrei să fim prezenți la evenimentele tale într-un mod predictibil? Alege să fim inclusiv partenerii tăi media în campanii de HR.

  • Kit-uri de bauturi

    Kit-uri de băuturi

    Atunci când echipa ta lucrează remote sau materialele promoționale au destinatari în mai multe locații, ne ocupăm atât de packaging cât și de expediere.

  • Cocktailuri, mixologie si styling.

    Signature drinks

    Fie că alegi un bar de shot-uri, un smoothie bar, protein bar, wine & champagne bar sau un classic cocktail bar, noi vom folosi mereu produse de o calitate superioară.

  • Photo, mixologie si styling 2019

    Planificare

    Planner-ul nostru vă va gestiona toate necesitățile pentru a organiza activitatea barului în cadrul evenimentului, până la cel mai mic detaliu.

  • Green cocktail.

    Personalizare meniu

    Știm că fiecare eveniment este diferit, iar personalizarea experienței este must-have-ul la care noi putem contribui. Ținem cont de toate aspectele, de la conținutul și prezentarea băuturilor, până la branding-ul clientului.

INGREDIENTE

Integrăm în construcția băuturilor noastre uleiuri esențiale, bitter-uri și cordialuri pregătite cu multă strictețe în atelierul cocktailăria, plante aromatice, dar și flori sau condimente.

Lămâile noastre ascultă muzică clasică în timp ce noi preparăm conținutul sticlelor din care facem cocktailurile pe care ne vezi că le facem.

În procesele de pre-producție, atunci când ne preparăm cu măiestrie componentele cocktailurilor, atenția noastră se îndreaptă către prospețimea plantelor folosite, a celor mai înalte norme de calitate a ceaiurilor și condimentelor, originile fructelor sau concepte precum fair-trade-ul.

Compartimentarea ergonomică a modulelor noastre de bar ne permite organizarea unui set-up potrivit oricărui tip de eveniment, facilitând echipa noastră de mixologi în livrarea conformă a băuturilor pe tot parcursul evenimentului tău.

Încercăm să răspundem în avans anumitor întrebări, dar nu ezita să ne contactezi direct pentru orice nelămurire sau update.

Întrebări frecvente

  • Pentru un planning corect, fară stres și variante de rezervă recomandăm contractarea serviciilor noastre cu minimum 2-3 săptămâni înainte de eveniment.

  • Ne oferim serviciile pentru un număr de minimum 20 de persoane (pentru workshopuri de mixologie sau teambuilding, friday night drinking la birou) până la 1000 de persoane (petreceri aniversare, de Crăciun, inclusiv de tip “all you can drink”).

  • Pentru deplasările în țară în baza unui meniu prestabilit “all you can drink” nu există alte costuri adiacente, pe când, în baza unui eveniment customizat putem lua în calcul costuri de transport, cazare, dar și rental de echipament.

  • Sigur, atât la sedii, cât și în deplasări în afara acestora.

  • Sigur, serviciile noastre se mulează în funcție de nevoia evenimentului. Inclusiv ‘vitamine bar’, ‘smoothie bar’, ‘fresh bar’.

  • Da, putem estima un cost separat, lucrând cu băuturile locației/ evenimentului. Noi putem propune variante de meniu în funcție de ceea ce ni se pune la dispoziție și vom aduce extra-ul necesar pentru un eveniment memorabil.

  • Avem logistică de răcire, parteneri în distribuția oricărei băuturi existente pe piață, așadar, răspunsul este da, putem, venim!

  • Putem onora ambele variante, inclusiv cu băuturi de nișă.

  • Venim și cu pahare, preferăm pahare de sticlă, în funcție de facilitățile de la fața locului.

  • Vă puteți concentra atenția în zona de networking și feedback. În ceea ce ne privește evenimentul va decurge conform celor stabilite, ca întotdeauna. Suntem un grup autonom și organizat, tot ceea ce trebuie să faceți este să ne indicați amplasamentul (pentru cazurile în care nu a fost stabilit în prealabil).

  • Oferim opțiunea de lucru pe serii de evenimente, iar costurile sunt mai atractive, acestea se stabilesc semestrial sau anual în funcție de tipurile de eveniment și datele necesare.

  • Putem lucra și în regim de urgență, însă orice solicitare sau modificare făcută la mai puțin de 7 zile atrage costuri cu 20% mai mari de cât costurile standard.

Cauți în continuare
un răspuns?

Trimite-ne un mesaj completând formularul sau un e-mail la contact at cocktailaria.ro. Ai nevoie de un update rapid? Ne poți suna la +40744888538 sau la  +40721389968.